By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Tycker du att det är stimulerande att ta eget ansvar och vill vara med och påverka i en föränderlig miljö med korta beslutsvägar? Då kan det här vara rätt jobb för dig! Nu söker vi en fastighetsförvaltare till kontoret i Helsingborg.
Willhem i Helsingborg har sedan april 2017 startat förvaltning i egen regi och har sedan dess gjort flertalet nyförvärv. Vi har haft en fantastisk tillväxtresa och vår ambition är att vara det ledande privata bostadsbolaget. En av våra nuvarande förvaltare byter nu roll och vi söker hans efterträdare.
I Helsingborg förvaltar Willhem ca 2 300 lägenheter fördelade på två förvaltningsområden. Som fastighetsförvaltare har du resultat- och personalansvar för bovärdar och förvaltningsassistenter för ett tilldelat förvaltningsområde. Ansvaret innebär både tekniskt och ekonomiskt ansvar för fastigheterna genom ett aktivt arbete med att optimera uthyrning-, ärende- och skötselprocesserna.
Du kommer ha ett mycket nära samarbete med övriga fastighetsförvaltare, bovärdar, förvaltningsassistenter samt projektledare. Du rapporterar till Fastighetschefen och ingår i Helsingborgs interna ledningsgrupp.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Din profil:
Vi söker dig som har goda ledaregenskaper och har en eftergymnasial utbildning eller likvärdig kompetens inom fastighetsområdet. Det är meriterande om du har något eller några års erfarenhet av arbete inom fastighetsförvaltning, ledarerfarenhet samt om du har arbetat med fastighetsadministrativa system och besitter kunskaper inom hyresjuridik och fastighetsekonomi. God datorvana är en självklarhet.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du en utpräglad lagspelare, kommunikativ, förtroendeingivande och har ett kundorienterat arbetssätt. Du är strukturerad, affärsmässig, målinriktad, gillar förändringar och har ett eget driv. Du är bra på att samarbeta och är serviceinriktad.
B-körkort är ett krav.
Ansökan:
I denna rekryteringsprocess samarbetar Willhem med Fasticon Kompetens AB. För att söka tjänsten registrerar du CV och personligt brev på www.fasticonjobb.se.Vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt då vi träffar kandidater löpande. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Annika Loberg på 070 -989 50 13.
Varmt välkommen med din ansökan!
Fasticon är den marknadsledande kompetensförsörjaren för fastighetsbranschen och delar av samhällsbyggnadssektorn. Vår djupa branschkunskap gör att vi förstår våra kunders kompetensbehov samtidigt som vi fixar drömjobbet till våra kandidater. Vi jobbar rikstäckande och har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Läs mer på www.fasticon.se och sök lediga jobb på www.fasticonjobb.se
tjänsten tillsatt
Branschkategori | Fastighet |
Bransch | Fastighetsförvaltare |
Arbetsgivare | Willhem Påarp AB |
Stattena Centrum 10 | |
Willhem AB | |
25444 Helsingborg | |
Hemsida | story.willhem.se/ |
Titel | Förvaltare med personalansvar |
Sektor | Privat |
Anställningsform | Tillsvidare |
Antal tjänster | 1 |
Annika Loberg Rekryteringskonsult annika.loberg@fasticon.se 070-9895013 |